onsdag 17 december 2008

Somnade visst...

Ja i går blev det inget inlägg här. Jag somnade med telefonen i handen och inlägget halvskrivet. Så kan det gå! Jag försökte somna ett styck Lokis som inte behagade att somna, så jag somnade istället. ;-)
Nu sitter jag skriver ut bilder som ska skickas med årets julkort. Jag skickar bara julkort till dom jag knapt träffar eller pratar med, sju stycken julkort blir det i år. Så skriver jag ett litet brev och skickar med lite bilder på barnen. Det brukar vara väl uppskattat!

Har jobbat hela dagen i parfym affären, ska jobba där i morgon också och på måndag. Sen jobbar jag på hööks lördag, söndag och på tisdag. Nästa lediga dag är julafton. Och då lär det inte bli lugn och ro. Men men... jag ska nog överleva denna julen också. Har kommit fram till att det enda jag gillar med julen är julklapparna. Jag har en förmåga att förköpa mig på julklappar till folk. Gillar att skämma bort mina kära. Sen gillar jag att få presenter också men det tar emot att erkänna... Alla julklapparna är klara nu i alla fall, bara dom sista som ska inhandlas men jag vet vart dom finns.

Ska försöka få till lite tid att rida också, får se om Jonas ska till garaget på lördag annars så skulle jag kunna rida lördag kväll. Alternativet är söndag morgon före jobbet. Sen söndag kväll ska vill till Linda som har stallet, hon fyller 29år och har bjudit in oss. Jätte trevligt! Annars är vi plan lösa.

Jordbävningen som alla snackar om. Ja jag märkte den också, jag vaknade utav den. Hela sängen skakade! Och Loke vaknade och grät stackarn. Sen ville han inte lägga sig ner igen... men det gick över. Trodde att det var fasaden på huset som ramlat ner. Fattade inte att det var något stort försen mamma ringde och frågade om jag blivit sjö sjuk. Haha...

Nej jag är helt slut i bollen idag. Så jag ska kolla lite bonde söker fru och sova sen! Ny dag i morgon!

Inga kommentarer: